آموزش مجازی

مقایسه بیگ بلو باتن با ادوبی کانکت

اگر تو انتخاب سرویس آموزش آنلاین‌تون دچار شک و تردید شده‌اید، با ما و این مطلب در زمین‌هاست همراه باشین.

در حال حاضر دو سرویس آموزش آنلاین بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و بیشتر مورد استفاده کاربران قرار گرفته اند. این سرویس ها برای برگزاری کلاس های مجازی و کنفرانس های ویدئویی طراحی شده اند و ساختار کلی و محیط اپلیکیشن و نسخه وب آن ها نیز دلچسب است. هر دو سرویس مزایای بی شماری دارند که البته در خیلی موارد شبیه به هم نیز هستند. ویژگی هایی که ادوبی کانکت ارائه میکند به نسبت بیشتر بوده و اما بیگ بلو باتن برای صرفه جویی در هزینه ها مناسب تر است.

اگر شما نیز دایرکننده کلاس های مجازی هستید ممکن است برای انتخاب سرویس مناسب مردد باشید، همینطور نصب و راه اندازی این سرویس ها نیز ممکن است برای‌تان پیچیده باشد، در این صورت ما در زمین هاست با سابقه طولانی در زمینه برگزاری کلاس های آنلاین و سرویس های هاستینگ، آماده ارائه مشاوره در جهت انتخاب سرویس مناسب برای شما هستیم. امکان دارد که خرید سرور نیز برای شما مناسب نباشد و تنها احتیاج به یک کلاس داشته باشید، در این صورت نیز ما برای شما راه حلی جدا داریم و با استفاده از سرورهایی که از قبل مناسب این کار طراحی شده اند یک کلاس با ظرفیتی که برای شما قابل قبول باشد در اختیارتان میگذاریم.

به طور خلاصه هر دو سرویس بسیار کاربردی بوده و نیازهای کاربران را به طور کامل رفع می‌کنند، اما تفاوت هایی نیز دارند. مهم ترین تفاوت در این مورد است که بیگ بلو باتن احتیاجی به نصب نرم افزار نداشته و تمامی امکانات موجود در این پلتفرم از طریق مرورگر شما و بدون این که احتیاج به افزونه خاصی داشته باشید قابل دسترس است. ما با توجه به نیاز شما و تعداد افرادی که در کلاس شرکت می‌کنند پلن مناسب شما را راه اندازی می‌کنیم و با بهترین کیفیت اتصال در اختیارتان می‌گذاریم.

در ادوبی کانکت نیز کیفیت اتصال عالی است. همینطور امکان نصب اپلیکیشن نیز فراهم است و می توانید علاوه بر نسخه وب، از اپلیکیشن ادوبی کانکت بر روی موبایل، تبلت و یا لپتاپ خود استفاده کنید. در هنگام استفاده از هر دو سرویس عملکرد رضایت بخشی را مشاهده خواهید کرد، هر دو به نسبت سریع بوده و از ویژگی های مختلفی مثل: امکان ضبط کلاس، امکان استفاده از میکروفون و وب‌کم، در دسترس بودن وایت برد، امکان به اشتراک گذاشتن صفحه توسط مدرس و موارد دیگر نیز بهره میبرند. اگر تعداد کاربران کلاس های‌تان چندان زیاد نیست، توصیه ما استفاده از بیگ بلو باتن است چرا که به منابع کمتری نسبت به ادوبی کانکت احتیاج داشته و در نتیجه هزینه کمتری می‌پردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب سرویس و هم چنین اطلاع از قیمت ها می‌تونید با کارشناسان ما در زمین هاست تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا