آموزش سرور

سفارش سرخطی یا سرور بورس چیست؟

سرور بورس یک سرور مجازی با منابع اختصاصی است که در دیتاسنترهای نزدیک‌تر با سرورهای کارگزاری های بورس قرار دارد. این سرورها با در اختیار داشتن منابع قدرتمند و اینترنت بهتر نسبت به اینترنت‌های خانگی یا موبایل، این امکان را به کاربران بورس ایران می‌دهد تا جزو اولین نفرها در سفارش‌گذاری سهم های پرطرفدار و عرضه اولیه ها باشند و به نحو ثمربخش تری نسبت به انجام معاملات خود اقدام کنند. به سرورهای بورس سرورهای سرخطی هم گفته می‌شود.

با در اختیار داشتن سرور سرخطی نه تنها اینترنت پرسرعت‌تری  نسبت به سایرین خواهید داشت، بلکه در انجام معاملات جلوتر خواهید بود چراکه سرورهای بورس تاخیر و پینگ پایین‌تری نسبت به بقیه سرورها دارند و دیگر لازم نیست آخر صف‌های طولانی سرخطی بمانید. با خرید سرورهای ما می‌توانید به راحتی بر مدیریت سهام خود تمرکز کنید و نگرانی اتصال و موقعیت مناسب در صف خرید یا فروش را نداشته باشید.

سفارش سرخطی در بورس چیست؟

در بازار بورس، برای بسیاری از سهم های پرطرفدار یا سهم هایی که با قیمت پایین تر عرضه اولیه می شوند، صف های خرید بوجود می آید. با توجه به اینکه تعداد افرادی که حاضر به فروش این سهم ها هستند بسیار کم است، فقط افرادی که در اول صف خرید قرار دارند موفق به خرید سهم می شوند.

همان طور که می‌دانید، زمان بندی برای سفارش گذاری در بورس اهمیت بسیاری دارد؛ برای اینکه در این کار موفق باشید احتیاج به اینترنت خیلی خوب، پینگ پایین و زمان بندی دقیق دارید. حتما تا به حال نیز متوجه این نکته شده اید که صف های سنگین خرید به شما اجازه ورود نخواهند داد، چرا که شما تنها نیستید و میلیون ها سفارش دیگر نیز در صف قرار دارند. حال راه حل چیست؟ استفاده از سرور مجازی بورس که به شما این قابلیت را می‌دهد که جزو اولین سفارش ها قرار بگیرید. در واقع با استفاده از این سرورها، شما میتوانید در کمتر از کسری از ثانیه سفارش خود را ثبت کرده و زودتر خرید کنید.

پینگ چیست و چه تاثیری در سرخطی سهم دارد؟

از طریق پینگ می‌توانیم بفهمیم که چه میزان زمان لازم است که بسته ای از اطلاعات از سمت کامپیوتر شما به سمت سرور رفته و دوباره باز میگردد. پینگ در واقع تاخیر زمانی ست که هنگام انجام امور آنلاین اتفاق می افتد، از استریم کردن ویدئو تا چت کردن؛ در نتیجه پینگ سریع به این معنی  اتصال بهتر است به ویژه در برنامه هایی که همه چیز به زمان بستگی دارد. برای این که رتبه خوبی در صف خرید داشته باشید حتی پینگ ۱۰۰ میلی ثانیه هم کافی نیست چرا که ۱۰۰ میلی ثانیه طول می‌کشد تا درخواست شما به سرور اصلی رفته و ثبت شود.

در سرورهای مجازی که مخصوص بورس است، پینگ به سمت کارگزاری های شما کمتر از ۱۰ میلی ثانیه است، یعنی از لحظه ای که برای ثبت سفارش کلیک میشود تنها چند میلی ثانیه زمان لازم است تا درخواست شما ثبت شود و در نتیجه در جلوی صف قرار بگیرید. با خرید سرورهای ما که در سریع ترین دیتاسنترها قرار دارند و سرعت و کارای و پینگ تضمین شده‌ای دارند از هیچ صفی جا نخواهید ماند.

سرخطی فروش

اگر در بازار بورس فعالیت می کنید حتما می‌دانید که ممکن است برای فروش سهام خود نیز با مشکل روبرو شوید. در برخی موارد برای فروش سهام نیز صف فروش ایجاد می شود که در این صورت نیز برای فروش سهام خود باید در اول صف فروش قرار بگیرید. سرور سرخطی بورس برای صف فروش نیز بطور مشابه عمل کرده و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

با خرید سرورهای بورس زمین هاست از چه مزایایی بهره می‌برید؟

آپ تایم بالا

آپ تایم به معنی عدم قطع شدن سرور است و میتوان گفت یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب سرویس دهنده می‌باشد. با خرید سرورهای بورس زمین هاست، از آپ تایم ۹۹  درصد بهره‌مند شوید و نگران قطع شدن سرور نباشید.

سخت افزار قدرتمند

سرورهای زمین هاست کاملا متناسب و کاربردی با نیاز شما طراحی شده‌اند و هدف آن ها این است که بهترین عملکرد را متناسب با خدماتی که شما دنبال می‌کنید اعمال کنند. ابزارهای مورد نیاز شما نیز به راحتی اجرا می‌شوند و ضعفی در آن‌ها مشاهده نخواهید کرد.

پشتیبانی همه روزه

تیم پشتیبانی زمین هاست در تمامی ایام هفته آمادگی پشتیبانی از سرویس خریداری شده توسط شما را دارد. 

مشاوره خرید

اگر حس میکنید سرویسی مناسب شما نیست یا نیاز به مشاوره در هنگام خرید دارید همیشه می‌توانید با کارشناسان ما در پیشگامان گسترش متن باز تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا