آموزش سرور

سرور بایننس چیست؟

این روزها تب و تاب بازار ارزهای دیجیتال داغ‌تر از قبل شده و احتمالا شما هم از جمله کاربرانی هستید که با استفاده از صرافی های مختلف که از معتبرترین آن ها می‌توان بایننس را نام برد برای ترید ارزهای دیجیتال (cryptocurrency) استفاده می‌کنید. اما در این سایت ها آن چه که بیش از همه حائز اهمیت است، آی پی شما ست؛ چرا که برای مثال، بایننس تغییرات آی پی شما را متوجه شده و به شما اخطار می‌دهد. این اخطارها متاسفانه در نهایت ممکن است به مسدود شدن حساب کاربری شما در بایننس منجر شود. حال بیایید ببینیم آی‌پی ثابت چیست؟

آی‌پی ثابت برای بایننس


کاربران بسیاری در نتیجه استفاده از آی‌پی‌های اشتراکی و وی پی ان‌ها در بایننس با مشکل مواجه شده اند. در واقع زمانی که از وی پی ان استفاده می‌کنید، صدها نفر در حال استفاده از همان آی‌پی هستند و سرویس‌هایی مانند بایننس قابلیت تشخیص این‌گونه آی‌پی‌ها را داشته و بلافاصله به شما اخطار خواهند داد. در بیشتر موارد ممکن است حساب کاربری‌تان مسدود شود و یا لازم باشد که احراز هویت کنید.

اما آی‌پی استاتیک در واقع یک آدرس است که هیچ گاه تغییر نخواهد کرد. زمانی که لپ‌تاپ شما به یک آی پی ثابت متصل شود، آن آی‌پی همیشه یکسان خواهد ماند. آی پی‌های ثابت به دلیل متغیر نبودن و منحصر به فرد بودن آن ها مورد استفاده قرار گرفته و در نتیجه استفاده از آن، دیگر ریسکی متوجه حساب بایننس شما نیست.

سرعت شبکه


تیم زمین‌هاست همیشه در تلاش است تا بهترین سرعت و کیفیت اتصال را برای کاربران سرورهای مجازی فراهم کند. از این رو و با توجه به دغدغه‌ای که کاربران بایننس دارند آی پی‌های ثابتی که برای ترید از ما دریافت می‌کنید به صورت VDS بوده و اشتراکی نیست. در نتیجه اشتراکی نبودن آی‌پی، از شبکه قدرتمندتری بهره خواهید برد و به لطف استفاده از دیتاسنترهای معتبر، شبکه شما از همیشه پایداری و اتصال بهتری خواهد داشت و لازم نیست نگران افت سرعت و یا قطعی شبکه باشید.

پشتیبانی


آی پی‌ای که در اختیار شما قرار می‌گیرد از هر لحاظ پشتیبانی شده و در صورت بروز اتفاقاتی نظیر فیلتر یا بسته شدن و یا لو رفتن آی‌پی، سریعا یک آی‌پی دیگر با لوکیشن یکسان و ثابت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جدا از همه این مسائل، تیم زمین هاست در همه ساعات روز و به صورت هفتگی نسبت به خدماتی که شما دریافت کرده‌اید پشتیبانی کامل ارائه کرده تا خیال‌‌تان بابت همه چیز راحت آسوده باشد.

پلن سرور بایننس


با سرورهای اختصاصی معاملات بایننس دیگر نگران بسته شدن حساب خود نباشید. جزئیات پلن‌های سرور بایننس به صورت زیر است:

  • ۲ کور هسته ۳ گیگاهرتز
  • ۴ گیگ رم
  • شبکه گیگابیت
  • آی پی اختصاصی
  • قابل ارائه در آلمان، فرانسه و کانادا.
  • در صورت اطلاع از قیمت های سرور بایننس و درخواست خرید، لطفا با کارشناسان ما در زمین هاست در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا