دسترسی به سرور خارجی از ایران بدون محدودیت

اگر از جمله مدیرانی هستید که به سبب محدودیت های اینترنت اعمال شده، دسترسی به وب سایت و سرور خارجی تان با مشکل مواجه شده است، ما در زمین هاست برای رفع مشکل شما، دو راه حل داریم:


دسترسی به سرور با انتقال کامل آن به داخل

با انتخاب این گزینه، متخصصین ما در کوتاهترین زمان ممکن، به شما کمک می کنند تا داده های خود را از سرورهای خارجی، به سرورهای پر سرعت داخلی منتقل کنید و به این ترتیب، حتی در زمانی که اینترنت کاملا داخلی است، باز هم وب سایت شما برای کاربرانتان قابل مشاهده خواهد بود و آنها می توانند از محتوای شما استفاده کنند.

دسترسی به سرور خارجی بدون انتقال

با انتخاب این گزینه، شما می توانید از پکیج های مخصوص زمین هاست استفاده کرده و بدون نیاز به انتقال سرورهایتان به داخل، به آنها همانند گذشته دسترسی داشته باشید و کاربران وب سایتتان نیز حتی در زمانی که اینترنت کاملا داخلی است، باز هم بتوانند محتوای سایتتان را مشاهده کنند.

دسترسی به سرور خارجی

یکی از مشکلاتی که این روزها مدیران وب سایت ها و به خصوص وب سایت هایی که سرورشان در خارج از کشور قرار دارد، با آن دست و پنجه نرم می کنند، بحث دسترسی به سرور و امکان نمایش آن برای کاربران داخلی است. با توجه به محدودیت های اینترنتی که اعمال شده است، بسیاری از وب سایت هایی که سرور خارجی دارند، با مشکل روبرو شده و برای مدیریت و مشاهده محتوای آن ها، باید از ابزارهای مختلفی استفاده کرد که ممکن است خطر آفرین نیز باشند.


عملیات انتقال را به ما بسپارید!

انتقال اطلاعات از سرورهای خارجی به سرورهای پر سرعت داخلی، یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین کارهایی است که می توانید برای مواجهه به مشکل ملی شدن اینترنت، انجام دهید. در این روش، کافی است ابتدا یک هاست داخلی مناسب تهیه کرده و سپس از متخصصین فنی خود بخواهید تا داده های وب سایتتان را به این هاست جدید انتقال دهند.

انتقال سرور به ایران

دسترسی به متخصص فنی ندارید؟!

اصلا نگران نباشید! متخصصین ما در مجموعه زمین هاست، به شما کمک خواهند کرد و مسئولیت تمام پروسه انتقال را به عهده خواهند گرفت! کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان و با کمترین ریسک ممکن، عملیات انتقال سرور شما به هاست داخلی، توسط متخصصین مجرب، انجام گیرد.

عملیات انتقال کامل، چقدر طول می کشد؟

این کار با توجه به حجم داده های وب سایت و همچنین بحث ست شدن DNS ها و سایر بحث های فنی، ممکن است بین 48 تا 72 ساعت زمان بگیرد.

هزینه عملیات انتقال چقدر است؟

اگر هاست و سرور داخلی خود را از زمین هاست تهیه کرده باشید، این عملیات با تمام پیچیدگی های فنی که دارد، برای شما رایگان خواهد بود! در غیر این صورت، بسته به میزان حجم داده ها و عملیاتی که لازم است انجام شود، این هزینه متغیر خواهد بود که قبل از آغاز عملیات، توسط متخصصین به شما اعلام خواهد شد.

آیا خطر از دست رفتن داده ها یا داون شدن وجود دارد؟

از آنجا که قبل از انتقال، از تمام داده های وب سایت شما بکاپ تهیه خواهد شد، هیچ نگرانی بابت از دست رفتن داده ها وجود نخواهد داشت. اما به سبب زمانبر بودن پروسه تنظیم سرویس نام دامنه یا همان DNS، ممکن است وب سایت شما برای حدود 24 الی 48 ساعت، از دسترس خارج شود تا تنظیمات جدید در DNS ها اعمال شوند.


دسترسی به سرور خارجی بدون انتقال

عملیات انتقال سرور، شاید برای همه مقرون به صرفه نباشد! در چنین شرایطی، شما می توانید با استفاده از پکیج های خاص زمین هاست، بدون اینکه نیاز باشد تا سرور خود را به داخل کشور منتقل کنید، به آن دسترسی داشته باشید و حتی محتوای آن نیز برای کاربران داخلی، قابل مشاهده باشد.

برای این منظور شما به یک سرور VDS داخلی و یک IP خارجی نیاز دارید که همه این موارد از طریق زمین هاست، قابل تهیه است. کافی است پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید و بقیه امور را به کارشناسان ما بسپارید. ما در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته و نیازهای شما را مرتفع خواهیم نمود.

پکیج نقره ای

4 هسته CPU
4 گیگابایت رم
حافظه پر سرعت NVMe
ترافیک نامحدود
سرعت بالا
یک عدد IP داخلی
یک عدد IP خارجی

پکیج طلایی

4 هسته CPU
8 گیگابایت رم
حافظه پر سرعت NVMe
ترافیک نامحدود
سرعت بالا
یک عدد IP داخلی
یک عدد IP خارجی

آیا کاربران داخلی می توانند به محتوای سایت ما دسترسی داشته باشند؟

بله، در این روش، سرور شما با اینکه در خارج از کشور قرار دارد، اما همچون بقیه سرورهای داخلی شناخته خواهد شد و کاربران می توانند حتی در زمان ملی شدن اینترنت، به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشند.

آیا سرعت بارگذاری سایت در این روش کاهش می یابد؟

با توجه به پیکربندی قدرتمندی که روی سرورهای داخلی انجام می گیرد و همچنین عدم استفاده از سرورهای اشتراکی، این روش باعث کاهش سرعت بارگذاری سایت نخواهد شد و شما می توانید همچون گذشته، از سرور خود بهره مند شوید. لازم به ذکر است که تمامی سرورها به صورت اختصاصی مجازی یا VDS پیکربندی می شوند و از این نظر، ترافیک سرور شما اختصاصی خواهد بود.

آیا امکان دسترسی به درگاه پرداخت هم خواهد بود؟

بله! یکی از مهمترین ویژگی های این روش، امکان استفاده از درگاه پرداختی است که قبلا روی سایت خودتان نصب شده است. با توجه به محدودیت های بانکی و عدم پذیرش IP های خارجی توسط درگاه های پرداخت بانکی داخل کشور، امکان استفاده از درگاه پرداخت با استفاده از VPN وجود ندارد. با این حال با استفاده از این روش، شما می توانید همچون گذشته، از درگاه پرداخت خود استفاده کنید.

عملیات پیکربندی و کانفیگ چگونه انجام می شود؟

عملیات پیکربندی و کانفیگ نهایی، باید توسط خود کاربر صورت پذیرد. زمین هاست در این زمینه مسئولیتی را به عهده نخواهد داشت و این بستر، تنها برای آن دسته از مدیران و صاحبین کسب و کاری فراهم شده است که مکان جغرافیایی سرور آنها، باعث عدم دسترسی کاربران ایرانی، به محتوای وب سایت هایشان شده است.


دکمه بازگشت به بالا