دسته‌بندی نشده

بهترین روش نقد کردن درآمد ارزی پروژه های فریلنسری

شرایط اقتصادی نامساعد ایران باعث شده تا فریلنسرهای ایرانی برای کسب درآمد بیشتر به سراغ سایت ‌های خارجی بروند. سایت‌ های خارجی این امکان را فراهم می‌کنند تا فریلنسرها تنها با تسلط و مهارت کامل روی زبان انگلیسی بتوانند انواعی از بهترین و پر درآمد ترین پروژه ‌های کاری را از کارفرمایان خارجی دریافت کنند. اما آنچه که به یک دغدغه مهم و بزرگ برای فریلنسرهای ایرانی تبدیل شده است، نحوه نقد کردن درآمد فریلنسری از این سایت ‌هاست. اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید و اطلاعات کافی در این رابطه ندارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ما قصد داریم شما را با بهترین روش نقد کردن درآمد ارزی پروژه ‌های فریلنسری آشنا کنیم.

روش نقد کردن درآمد ارزی در ایران

برای معرفی بهترین سایت فریلنسری می ‌توانیم به سایت ‌های فریلنسری خارجی اشاره کنیم که مزایای بسیار زیادی برای فریلنسرهای ایرانی دارند. فریلنسرها می ‌توانند با قوی ‌ترین و بزرگ ‌ترین کارفرمایان در دنیا ارتباط برقرار کرده و با کسب درآمد دلاری که جزء رایج ‌ترین و ارزشمندترین ارزها در دنیا به شمار می ‌رود، درآمد خود را به شکل چشمگیری افزایش دهند. بنابراین می ‌توان گفت هیچ گونه محدودیتی برای کسب درآمد دلاری در کشور ایران وجود ندارد.

اما آن چیزی که باعث می ‌شود فریلنسرها برای کار در سایت ‌های خارجی دچار تردید شوند، چگونگی نقد کردن درآمد فریلنسری است. حتی اگر شما در پر درآمد ترین مشاغل فریلنسری نیز فعالیت داشته باشید، اما تا زمانی که نتوانید شرایطی را فراهم کنید تا درآمد ارزی به حساب شما واریز شود، قاعدتاً در کار خود موفق نخواهید بود. قطعاً کسب درآمد دلاری کمک می کند تا در صورت افزایش نرخ ارز در بازار ایران، هیچ صدمه یا خسارت مالی به شما وارد نشود. پس این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای این کار، اولین قدم این است که فریلنسرها اقدام به ثبت حساب کاربری در سایت ‌های انتقال وجه الکترونیکی کنند. با افتتاح حساب در این سایت ‌ها می ‌توانید دستمزد دریافت شده از سایت ‌های فریلنسری را به صورت آنلاین و آنی دریافت کنید. در ادامه به معتبرترین سایت ‌های جهانی جهت نقد کردن درآمد فریلنسری اشاره می‌کنیم.

1. استفاده از حساب پی پال

نقد کردن درآمد فریلنسری با  استفاده از حساب پی پال

از جمله وب سایت ‌های بسیار معتبر و قابل اطمینانی که فریلنسرهای ایرانی می ‌توانند از طریق آن اقدام به نقد کردن درآمد فریلنسری خود کنند، سایت پی پال PayPal است. تمامی افراد نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط دنیا می ‌توانند از طریق حساب پی پال خود به نقد کردن ارزهای بین المللی بپردازند.

بنابراین با ثبت نام در سایت پی پال و افتتاح حساب می توانید خدمات مختلفی را دریافت کنید که یکی از آن ها امکان نقد کردن درآمد فریلنسری و دریافت حقوق ارزی است. در واقع شما می توانید درآمدی را که در سایت‌ های فریلنسری خارجی دریافت کرده ‌اید به حساب پی پال خود منتقل کرده و به کمک سایت ‌های واسط ایرانی آن را نقد کنید. مراحل ساخت حساب در سایت پی پال به شرح زیر است:

  • از طریق اپلیکیشن پی پال و یا سایت paypal وارد شوید.
  • روی گزینه Sign Up یا Sign Up for Free کلیک کنید.
  • گزینه Personal Account را انتخاب کنید.
  • در این مرحله بایستی اطلاعات خود را به صورت دقیق و کاملاً درست وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، آدرس ایمیل، آدرس، شماره تلفن و رمز عبور می شود. در نهایت اطلاعات وارد شده شما بایستی مورد تایید سایت قرار گیرد. پس از تایید اطلاعات، لینک فعال سازی حساب به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نکاتی در رابطه با دریافت حقوق ارزی از طریق سایت پی پال

به دلیل تحریم ‌های شدیدی که در کشور ایران وجود دارد، دریافت حقوق ارزی از سایت ‌های خارجی می ‌تواند کمی مشکل و چالش برانگیز باشد. در عین حال، دو راهکار برای نقد کردن درآمد فریلنسری از سایت پی پال وجود دارد. راهکار اول این است که از یک دوست یا آشنای معتمد که در کشور مورد نظر اقامت دارد درخواست کنید تا حساب پی پالی را برای شما افتتاح کرده و مشخصات آن را در اختیارتان قرار دهد.

راهکار دوم نیز مراجعه به شرکت‌ های داخلی است که در این زمینه به صورت تخصصی خدمات رسانی می‌کنند و با دریافت مبلغ معینی یک حساب کاربری اصولی و درست برای شما در سایت پی پال ایجاد می‌کنند. پس از راه ‌اندازی و افتتاح حساب، به صورت مرتب ورودی‌ های ارزی به حساب را چک کنید تا امنیت حساب شما رفته رفته افزایش پیدا کند.

2. استفاده از وب مانی

نقد کردن درآمد فریلنسری با استفاده از  وب مانی

یکی دیگر از روش‌ های نقد کردن درآمد فریلنسری با استفاده از وب مانی است. این پلتفرم نیز کاملاً مورد اعتماد و معتبر است و شما می ‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات آن بهره ‌مند شوید. روش کار با پلتفرم وب مانی نیز مشابه با پی پال است. در واقع اولین قدم شما برای دریافت حقوق فریلنسری خود، افتتاح حساب در پلتفرم وب مانی است. از آن جایی که وب مانی در مقایسه با وب سایت پی پال، برای افتتاح حساب کاربری کارمزد کمتری از کاربران دریافت می‌کند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

3. استفاده از پرفکت مانی

نقد کردن درآمد فریلنسری با استفاده از پرفکت مانی

یکی از سرویس ‌های مالی بسیار بزرگ که می ‌تواند پرداخت ‌های ارزی را به صورت آنی انجام دهد، پلتفرم پرفکت مانی است. بسیاری از تاجران و فریلنسرهایی که به صورت دائمی در وب سایت ‌های خارجی فعالیت می‌کنند برای نقد کردن درآمد فریلنسری خود از خدمات پرفکت مانی بهره ‌مند می ‌شوند. در واقع می ‌توان گفت این روش راحت ‌ترین و آسان ‌ترین روش نقد کردن درآمد ارزی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید از شرکت ‌های داخلی که در این خصوص فعالیت می‌کنند راهنمایی و کمک بگیرید.

این مجموعه ‌ها با دانش و تجربه خود می ‌توانند در سریع ‌ترین زمان ممکن درآمد ارزی شما را به حساب ایرانی‌ تان واریز کنند. در بین راهکارهای ارائه شده می توان گفت حساب های پی پال بیشترین استفاده را در دنیا دارند و بسیاری از کارفرمایان و سایت های خارجی دارای حداقل یک حساب پی پال هستند. بنابراین اگر تمایل دارید تا خدمات پرداخت ارز شما سریع و آنی انجام شود، بهتر است اقدام به افتتاح حساب در این سایت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا