آموزش سئو

7 تا از بهترین و مهم ترین افزونه هایی که باید برای سایت های پرستاشاپ نصب کنیم

پرستاشاپ یک پلتفرم فروشگاه ساز انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین خود را به راحتی و بدون نیاز به تخصص برنامه نویسی ایجاد کنید. اگر به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را راه انداخته اید، احتمالا بعد از خرید هاست پرستاشاپ و ایجاد سایت با این فروشگاه ساز اکنون قصد نصب چند تا از بهترین و کاربردی ترین افزونه های پرستاشاپ را دارید.

افزونه‌های پرستاشاپ به شما انعطاف‌پذیری بیشتری در سفارشی‌سازی فروشگاه شما بر اساس نیاز کسب‌وکارتان می‌دهند. در این مطلب از زمین هاست قصد داریم تعدادی از بهترین و کاربردی ترین افزونه های پرستاشاپ را به شما معرفی کنیم پس تا انتهای این پست همراه ما باشید.

1. افزونه Advanced Search 4

افزونه پرستاشاپ Advanced Search 4

Advanced Search 4 یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه هایی است که تا به حال برای فروشگاه پرستاشاپ ساخته شده است. چرا که این افزونه به شما این امکان را می دهد که هر تعداد موتور جستجو را که می خواهید اضافه کنید. با استفاده از این افزونه، به ابزار های سئو دسترسی پیدا خواهید کرد که بهینه سازی سایت را برای شما آسان تر می کند که در نتیجه مشتریان شما هر روز بیشتر خواهد شد.

این افزونه به عنوان یکی از برترین افزونه های پرستاشاپ، در حال حاضر بیش از 5000 نصب دارد. به علاوه مکانیسم جستجوی این افزونه بر اساس فیلترهاست که برای مشتریان شما یافتن محصولاتی که با معیارهای جستجوی آن ها مطابقت دارند را آسان تر می کند که این امکان برای تسهیل زمان بارگذاری کوتاه حتی برای کاتالوگ هایی که حاوی محصولات بی شماری هستند، بهبود یافته است.

2. Google Tag Manage

افزونه پرستاشاپ Google Tag Manage

Google Tag Manager ابزار رایگان گوگل برای مدیریت تمام تگ های موجود در سایت بدون نیاز به ویرایش کد است. این افزونه، همچنین به ابزار Google Analytics نیز مجهز شده است که ابزاری کاربردی برای تحلیل سایت شما است. با کمک این افزونه، به راحتی می توانید رفتار کاربران را تحلیل کنید و در فروشگاه اینترنتی خود به موفقیت برسید.

با استفاده از این افزونه می توانید یک لایه داده پیشرفته و سفارشی شده را در هر صفحه از سایت خود اضافه کنید و هر سرویس دیگری ازجمله Analytics، Fb Pixel، Adwords و غیره را با چند کلیک ساده به سایت خود وصل کنید. نصب این ماژول بسیار ساده است و به زمان کمی نیاز دارد.

3. Google Rich Snippets

افزونه پرستاشاپ Google Rich Snippets

این افزونه یک افزونه سئو است که به شما این امکان را می دهد که اسکیمایی برای لینک ها، لوگو و ویدیو های سایت اضافه کنید و اسکیما محصول را برای کسب اطلاعات بیشتر در بخش های مختلف سایت فعال کنید. همچنین با این ابزار می توانید لوگویی چرخشی در سایت خود قرار دهید تا، بازدید بیشتری داشته باشید. با کمک این افزونه می توانید نظرات را در صفحات مختلف برای کاربران به نمایش بگذارید.

این افزونه به شما فرصتی می دهد تا با مشتریان خود در تعامل باشید تا نظر آن ها را بدانید. از سوی دیگر، افزونه Google Rich Snippets به شما این امکان را می دهد که محصولات و خدمات شما در Google بیشتر دیده شود.

امکانات:

  • امکان افزودن نام، آدرس و مکان کسب و کار
  • امکان فعال سازی محصولات پیشفرض برای نمایش در نتایج جستجو گوگل
  • امکان فعال سازی Breadcrumbs برای جست و جوی بهتر در سایت
  • امکان افزودن لوگو چرخشی
  • نمایش پروفایل های اجتماعی سرچ گوگل
  • بولد شدن ویدیو ها در نتایج جستجو با استفاده از Google Map
  • امکان نمایش مقالات در Google Top Stories

4. Astra PrestaShop

افزونه پرستاشاپ Astra

هنگامی که در حال ایجاد یک سایت برای فروشگاه خود هستید، امنیت باید بالاترین اولویت شما باشد. چرا که با در نظر گرفتن افزایش تعداد حملات سایبری، ضروری است که فروشگاه پرستاشاپ خود را در برابر تهدیدات امنیتی بالقوه ایمن کنید. اینجاست که افزونه‌های امنیتی مانند Astra به کمک شما می آیند. افزونه Astra بدون شک یکی از برترین افزونه های پرستاشاپ است.

این افزونه امنیتی جامع به شما این امکان را می دهد که هکرها، کلاهبرداران و بدافزارهای مضر را از سایت فروشگاهی خود دور کنید. Astra همچنین یک راه حل همه جانبه برای مسائل امنیتی دارد.

امکانات:

  • فایروال
  • حذف فوری بدافزار ها
  • بررسی روزانه بدافزارها و نظارت بر لیست سیاه
  • داشبورد و گزارش
  • ممیزی امنیتی و VAPT
  • اسکنر بدافزار درخواستی
  • محافظت در برابر تهدیدات XSS

5. Migration Pro

Migration Pro افزونه پرستاشاپ

MigrationPro یکی از برترین افزونه های پرستاشاپ است که به شما در انتقال تمام داده هایتان کمک می کند و فروشگاه شما را به روز نگه می دارد. به عبارت دیگر، این افزنه به شما کمک می کند تا با انجام چند مرحله ساده، وب سایت قدیمی پرستاشاپ خود را به سرعت به آخرین نسخه به‌روز کنید.

هچنین به کمک این افزونه می توانید تمام اطلاعات وب سایت قدیمی خود را با یک کلیک به فروشگاه جدید پرستاشاپ خود منتقل کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های ممتاز مختلفی استفاده کنید که کاملاً رایگان هستند. به‌روز‌رسانی سایت به آخرین نسخه مزایای زیادی برای مشتریان شما به همراه خواهد داشت چرا که سایت شما با به‌روزترین مسائل امنیتی مطابقت دارد. این افزونه توسط بهترین برنامه نویسان با یک دهه تجربه در پروژه های پرستاشاپ توسعه یافته است.

6. JPresta Speed Pack

JPresta Speed Pack افزونه پرستاشاپ

با کمک این افزونه، می توانید زمان بارگذاری فروشگاه خود را تا حد زیادی کاهش دهید. یکی از مزایای اولیه نصب این افزونه افزایش فروش و بهبود سئوی سایت شما است. اگر سایت شما در بارگذاری محتویات خود کند است، طبق آخرین الگوریتم های جستجوی گوگل، گوگل رتبه پایین تری به سایت شما می دهد. همچنین، JPresta Cache مصرف CPU، RAM و دیگر منابع را کاهش می دهد.

امکانات:

  • پشتیبانی از سیستم کش کامل در سرور و مرورگر کاربران
  • امکان اعمال تنظیمات و سفارشی سازی کش برای هر نوع صفحه
  • امکان ذخیره کش بر روی دیسک
  • پشتیبانی از سیستم چند فروشگاهی
  • امکان نمایش اطلاعات آماری
  • پشتیبانی از لیزی لود و بارگیری تصاویر با تاخیر
  • امکان فشرده سازی
  • امکان استفاده از فرمت next-gen برای همه تصاویر
  • امکان پاکسازی اطلاعات بلااستفاده در دیتابیس
  • امکان بهینه سازی جداول دیتابیس

7. Validated Register

در این افزونه ثبت نام مشتری باید توسط مدیریت سایت تأیید شود که این موضوع امنیت سایت شما را افزایش می دهد. به علاوه در این افزونه مشتری فقط پس از ثبت نام می تواند از فروشگاه خرید کند. هنگام ثبت نام مشتری، مدیر فروشگاه ایمیلی دریافت می کند، مشتری نیز پس از تایید ثبت نام، ایمیلی دریافت خواهد کرد سرانجام مشتری می تواند به فروشگاه شما برای خرید دسترسی پیدا کند و خرید خود را انجام دهد.

منبع: getastra.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا