دسته‌بندی نشده

بهترین سایت های فریلنسری داخلی و خارجی

فریلنسری در واقع به معنی آزادکاری است که فرد به صورت مستقل، به کار یا حرفه خاصی اشتغال دارد و هیچ گونه تعهد خاص یا قراردادی بین او و شرکت ‌های مختلف برقرار نیست. در واقع می ‌توان گفت فریلنسرها تعهدی برای کار درازمدت به سازمان ها و شرکت ها نمی دهند. یکی از مزایای جالب توجه فریلنسری این است که افراد در هر زمان که تمایل داشته باشند می ‌توانند کار کنند. امروزه شرایطی فراهم شده تا فریلنسرها بتوانند به روش ‌های مختلف از جمله سایت های فریلنسری پروژه‌ های کاری دریافت کنند.

در این مطلب قصد داریم ابتدا به معرفی بهترین سایت ‌های فریلنسری داخلی و خارجی می پردازیم و سپس کمی در رابطه با حوزه فریلنسری و جزئیات این کار صحبت خواهیم کرد. سایت فریلنسری می تواند واسطه ‌ای برای برقراری ارتباط میان فریلنسرها و کارفرمایان باشد. اگر شما هم در این رابطه کنجکاوید تا بیشتر بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سایت ‌های فریلنسری داخلی و خارجی

ورود به هر حوزه کاری می ‌تواند سختی‌ های خودش را داشته باشد. فریلنسری نیز با این وجود که از بیرون جزء مشاغل راحت و آسان به شمار می ‌رود، با چالش ‌های زیادی روبروست. افرادی که در حوزه ‌های مختلف به تخصص و مهارت خاصی دست یافته ‌اند تنها بخشی از راه را طی کرده ‌اند. بخش مهمی از مسیر راه مربوط به نحوه پیدا کردن پروژه کاری و ارتباط برقرار کردن با کارفرمایان است.

خوشبختانه با وجود انواع سایت فریلنسری داخلی و خارجی افراد می ‌توانند با توجه به شرایط و توانمندی ‌های خود شانس بیشتری برای برقراری ارتباط با کارفرمایان داشته باشند. اگر شما هم به تازگی وارد حوزه فریلنسری شده ‌اید و به دنبال بهترین و معتبرترین سایت ‌های فریلنسری هستید، می ‌توانید از لیست سایت‌ هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، یک یا چند مورد را به دلخواه انتخاب کنید.

بهترین سایت ‌های فریلنسری داخلی

یک فریلنسر موفق همیشه به دو نکته اساسی توجه دارد. نکته اول کسب مهارت و تخصص کافی در حوزه کاری خود و نکته دوم پیدا کردن بهترین راه ‌ها جهت برقراری ارتباط با کارفرمایان. فریلنسرها می‌ توانند خودشان به صورت مستقل اقدام به پیدا کردن شرکت ‌های مختلف جهت دریافت پروژه کاری کنند و یا از طریق سایت‌ هایی که نقش نوعی واسطه را دارند اقدام نمایند. اما چرا برخی از افراد کمک گرفتن از سایت ‌های فریلنسری را ترجیح می ‌دهند؟ از مهم ترین و اصلی ‌ترین دلایل مراجعه به سایت ‌های فریلنسری می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکل بودن پیدا کردن کارفرمایان در بازار کار
  • نظارت همه جانبه بر روی عملکرد کارفرمایان بر روی سایت‌ های فریلنسری
  • پرداخت به موقع حقوق فریلنسرها
  • امکان دریافت درآمد دلاری از سایت ‌های فریلنسری خارجی

اما در ادامه به لیست بهترین سایت ‌های فریلنسری داخلی اشاره می کنیم.

سایت پونیشا

سایت فریلنسری پونیشا

سایت پونیشا یکی از معروف ترین سایت های فریلنسری داخلی است که کاربران زیادی دارد. این سایت با فراهم کردن شرایط در حوزه‌ های مختلفی همچون تولید محتوا و نویسندگی، طراحی لوگو، طراحی گرافیک، طراحی سایت، سئو و برنامه نویسی، طراحی اپلیکیشن، حوزه دیجیتال مارکتینگ و… فریلنسر های بیشماری را جذب کرده است.

سایت کارلنسر

سایت فریلنسری کالنسر

کارفرمایان می ‌توانند در این سایت به صورت رایگان پروژه‌ های کاری خود را به ثبت برسانند. علاوه بر این، فریلنسرها با توجه به میزان مهارت و تعداد پروژه ‌های موفق انجام شده امتیاز بندی می ‌شوند تا کارفرمایان بتوانند در انتخاب فریلنسر ماهر و کاربلد راحت ‌تر تصمیم بگیرند. همچنین این سایت در حوزه های مختلفی همچون: طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، برنامه نویسی، تولید محتوا، ترجمه، تایپ، نوشتن رپورتاژ آگهی، طراحی لوگو، طراحی گرافیک، طراحی کاتالوگ، طراحی 3 بعدی، سئو سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی، گویندگی و دوبله و غیره فریلنسر جذب می کند.

سایت انجام میدم

سایت فریلنسری انجام میدم

یکی دیگر از سایت ‌های فریلنسری داخلی، سایت انجام میدم است که به کارفرمایان این امکان را می‌ دهد تا بتوانند بر اساس قیمت بسته ‌های خدماتی، نظرات دیگر کارفرمایان و سوابق فروش، بهترین انتخاب را داشته باشند. فریلنسرها نیز می ‌توانند توانمندی ‌های خود را به معرض نمایش گذاشته و با انجام تعداد پروژه‌ های موفق که در زمان مقرر به کارفرمایان تحویل داده شده ‌اند، شانس خود را برای دریافت پروژه‌ های بیشتر افزایش دهند.

سایت پارسکدرز

سایت فریلنسری پارسکدز

روش کار با سایت فریلنسری پارس کدرز بسیار آسان و راحت است. به همین دلیل این سایت از سوی فریلنسرها و کارفرمایان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این سایت نیز در زمینه ‌های مختلفی همچون تایپ و ترجمه، سئو، طراحی، برنامه نویسی، ویراستاری و… فعالیت می‌کند.

بهترین سایت ‌های فریلنسری خارجی

تمامی افرادی که به طور کامل به زبان انگلیسی مسلط هستند، چه در ایران و چه در دیگر نقاط دنیا می ‌توانند از سایت ‌های فریلنسری خارجی نیز نهایت استفاده را داشته باشند. در واقع آنچه که برای کارفرمایان این سایت ‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، کیفیت انجام پروژه ‌ها و به موقع تحویل دادن آن هاست. از بهترین سایت ‌های فریلنسری خارجی نیز می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایت Freelancer
  • سایت Fiverr
  • شبکه اجتماعی Linkdin
  • سایت Upwork
  • سایت Toptal
  • سایت FlexJobs
  • سایت Guru
  • سایت SolidGigs
  • سایت Jooble
  • و …

از این دست سایت ‌ها موارد متعدد دیگری نیز وجود دارند که می‌ توانید با کمی سرچ و تحقیق به لیست آن ها دسترسی پیدا کنید. اما در ادامه به معرفی مهم ترین آن های می پردازیم. شما می ‌توانید با کسب مهارت و تجربه کافی و ثبت نام در انواع سایت فریلنسری، رزومه کاری خود را قوی ‌تر کرده و با کارفرمایان مختلفی همکاری داشته باشید. در صورتی که در این سایت ‌ها عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته باشید، می ‌توانید از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید. همچنین این سایت ‌ها امکانی را فراهم می ‌آورند تا شما بتوانید به درآمد ایده ‌آل خود برسید.

سایت Freelancer

این سایت در زمینه های مختلفی همچون توسعه وب، طراحی گرافیک، بازاریابی و معماری گرفته تا نویسندگی، تولید محتوا، حسابداری و … فریلنسر جذب می کند. این سایت، فریلنسر ها را با انواع پروژه فریلنسری متناسب با مهارت‌هایشان تطبیق می‌دهد. به علاوه در این سایت اگر فریلنسر ها در زمان مقرر، پروژه را به بهترین صورت انجام دهند، جایزه دریافت می کنند و درآمد ارزی کسب می کنند.

سایت Fiverr

fiverr یک سایت آنلاین است که به فریلنسر ها و کارفرمایان این اجازه را می‌دهد که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در این سایت فریلنسر ها در زمینه های مختلف طراحی لوگو، طراحی سایت، ترجمه، ویرایش ویدئو و پست‌های رسانه‌های اجتماعی و… فعالیت می کنند.در این سایت پروژه های بسیاری ثبت می شود و هزینه پروژه پس از رضایت مشتری به حساب فریلنسر منتقل می شود.

شبکه اجتماعی Linkdin

لینکدین در واقع یک شبکه اجتماعی فریلنسری حرفه‌ای برای رواج و پیشرفت کسب‌و‌کار است. این پلتفرم رایگان بهترین ابزار برای پیدا کردنپروژه در زمینه فعالیت شما است. شما در این پلتفرم می توانید به راحتی و به وسیله فیلتر نتایج سوابق و رضایت مندی ها، مورد اعتماد ترین شرکت ها را برای برای گرفتن پروژه انتخاب کنید. همچنین برخی از پروژه ها نیز دارای گزینه Easy Apply هستند که به شما امکان می‌دهد تنها با چند کلیک درخواست خود را برای دریافت پروژه ارسال کنید.

توضیحاتی فراتر در خصوص فریلنسری

این روزها رقابت برای موفقیت در حوزه کسب و کارهای آنلاین بسیار شدت گرفته است. همه افراد به نحوی در تلاش هستند تا با فعالیت در فضای وب، مشتریان بیشتری به سمت خود جذب کرده و خدمات با کیفیت ‌تری به آن ها ارائه کنند. فریلنسری (Freelancer) به معنای خود اشتغالی است. برخلاف باور عموم افراد که تصور می‌کنند فریلنسری دقیقاً همان دورکاری است، بایستی بگوییم این نوع کسب و کار با مشاغلی که به صورت دورکاری انجام می ‌شوند تفاوت ‌های فاحشی دارد.

یکی از مهم ‌ترین تفاوت ‌های فریلنسری با شغل دورکاری این است که در این مورد، فریلنسر به صورت طولانی مدت با شرکت یا مجموعه خاصی قرارداد نمی ‌بندد. در واقع در این حرفه، افراد با دریافت یک پروژه کاری، متعهد می ‌شوند که در مدت زمان مشخصی آن را انجام داده و در قبال انجام کار مبلغی را دریافت نمایند. فریلنسرها می ‌توانند در طول سال بارها و بارها کارفرمایان خود را تغییر دهند و پروژه‌ های مختلف و متفاوتی را به انجام برسانند.

سخن پایانی

از پر درآمد ترین مشاغل فریلنسری می توانیم به حوزه‌ های نویسندگی، برنامه نویسی، طراحی گرافیک، مشاور کسب و کار و… است. همانطور که مشاهده کردید سایت های داخلی و خارجی زیادی در زمینه های مختلف جذب فریلنسر دارند که تعدادی از بهترین آن ها در این مطلب لیست شد. بنابراین شما می توانید با مراجعه به یکی از این سایت ها و ثبت نام در آن ها و همچنین ثبت توانمندی ‌ها، تجارب کاری و نمونه کارهای موفق خود پروژه بگیرید. کارفرمایان نیز با مشاهده رزومه کاری هر فرد می‌ توانند برای ارائه پروژه به آن ها راحت‌ تر تصمیم بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا