آموزش وردپرس

بهترین سایت ساز های دنیا در سال 2024 کدام اند؟

امروزه هر کسب و کاری برای توسعه و افزایش فروش نیازمند یک سایت است. بنابراین بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به فکر طراحی و ساخت سایتی برای کسب و کار خود افتاده اند. در گذشته طراحی سایت کار ساده ای نبود چرا که برای طراحی یک سایت ساده باید چند صد خط کد نوشته می شد، اما امروزه طراحی سایت کار ساده ای است، به طوری که شما به کمک سایت ساز ها به راحتی می توانید تنها در یک ساعت سایت خود به صورت رایگان و بدون دانش کد نویسی طراحی کنید.

اما پیش از هر چیزی باید با بهترین سایت ساز ها آشنا شوید و از آن ها برای ایجاد سایت خود استفاده کنید. در این پست قصد داریم شما را با بهترین سایت ساز های سال 2024 آشنا کنیم و به بیان امکاناتی که این سایت ساز ها در اختیار شما می گذارند و مزایا و معایب هر یک از آن ها بپردازیم، پس تا انتهای این پست همراه ما باشید.

فهرست مطالب

سایت ساز چیست؟

سایت ساز چیست؟

سایت ساز نرم افزاری است که می توانید آن را دانلود کنید یا به صورت آنلاین از آن برای ایجاد صفحات وب و وبلاگ ها و ایجاد وب سایت خود بدون کد نویسی استفاده کنید. بسیاری از سایت ساز ها قابلیت های بازاریابی مانند وبلاگ نویسی، خبرنامه های ایمیل، سئو و موارد دیگر را نیز در اختیار شما می گذارند. استفاده از سایت ساز ها به دلیل هزینه نسبتاً کم و رابط‌ های کاربرپسند، محبوبیت بیشتری دارد. برخی از نرم افزارهای سایت ساز مبتنی بر ویرایشگرهای قدرتمندی مانند وردپرس هستند.

این سایت ساز ها، گالری‌های چشمگیری از قالب‌های طراحی وب حرفه‌ای را برای هر حوزه‌ای از کسب‌وکار ارائه می‌دهند، که برخی از این قالب ها رایگان هستند و به راحتی قابل شخصی سازی هستند. با استفاده از سایت ساز ها، می توانید طراحی وب سایت خود را هر زمان که بخواهید، از هر کامپیوتری، فقط با استفاده از یک ویرایشگر مثل وردپرس، تنها با کشیدن و رها کردن آیتم ها انجام دهید. با سایت ساز ها می‌توانید یک سایت با ظاهری زیبا داشته باشید که حتی سفارشی‌ تر و زیبا تر از زمانی است که یک طراح آن را طراحی کرده باشد.

به علاوه سایت شما در این روش به طور خودکار به اکثر موتور های جستجو مانند Google، Yahoo، Yandex و Bing ارسال می شود تا بتوانید ترافیک ارگانیک دریافت کنید. اکثر این سایت ساز ها دارای ابزارهای سئویی هستند که استفاده از آن ها کار ساده ای است و به شما امکان می دهد عناوین متا، توضیحات و کلمات کلیدی را بدون زحمت اضافه و ویرایش کنید. با این ابزار تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را تایپ کرده و ذخیره کنید.

سایت ساز چگونه کار می کند؟

تمام سایت ساز ها کدنویسی ها را برای سایت شما انجام می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر، متن و سایر رسانه ها را به صفحات مورد نظر خود اضافه کنید. هنگامی که سایت شما آماده انتشار شد، می توانید آن را منتشر کنید و با یک دامنه عمومی کنید. همچنین می‌توانید هر چند وقت یک بار سایت را از طریق سایت ساز ویرایش کنید و کار هایی از جمله به‌روزرسانی صفحات استاتیک و انتشار محتوای پویا، مانند پست‌های وبلاگ انجام دهید.

ویژگی های بهترین سایت ساز

ویژگی های یک سایت ساز خوب

اینکه کدام سایت ساز برای شما مناسب تر است بستگی به نیازهای کسب و کار شما دارد. هنگام انتخاب ابزار مناسب برای خود، این عوامل را در نظر بگیرید:

1. تم‌ها و قالب‌ها

وجود مجموعه‌ای از تم‌ ها و قالب‌ ها، تغییر ظاهر سایت را برای طراح سایت آسان‌تر می‌کند و دیگر نیازی به گذاشتن زمان برای ساخت یک تم و قالب نیست. از این رو هر هنگام انتخاب سایت ساز، داشتن این ویژگی باید از اولویت های شما باشد.

این قالب ها و تم ها باید به طور پیش فرض دارای تصاویر، متن و سایر عناصری باشند که معمولاً در صفحاتی مانند صفحه اصلی، صفحه درباره ما و تماس با ما یافت می‌شوند. بنابراین اگر سایت سایز شما چنین امکانی داشته باشد شما به راحتی می توانید یکی از قالب ها را برای طراحی سایت انتخاب کنید و محتوای پیش را با محتوای خود جایگزین کنید و سایت خود را سفارشی کنید.

2. ویرایشگر با قابلیت drag and drop

یکی از مواردی که می تواند کار را برای یک طراح سایت راحت کند و محیط کاربری ساده ای را در اختیاز بگذارد امکان drag and drop یا همان کشیدن و رها کردن به جای کد نویسی های طاقت فرسا است. با وجود این امکان حتی طراحان سایت مبتدی بدون هیچ پیش طمینه کد نویسی می توانند با چند کلیک یک سایت طراحی کنند. با این قابلیت کاربران به راحتی می توانند عناصر سایت را بکشید و رها کنید و تغییرات اعمال‌شده در وب‌سایت خود را بلافاصله مشاهده کنید.

3. شبکه تحویل محتوا (CDN)

بهینه‌سازی سرعت صفحه نیز از دیگر ویژگی های یک سایت ساز خوب است. چرا که هر چه سرعت صفحات سایت بالا تر باشد برای کاربران رضایت بخش تر است و در رتبه سایت شما در گوگل نیز موثر است. بر این اساس طبق بررسی های صورت گرفته سایتی که در یک ثانیه بارگذاری می‌شود، نرخ تبدیل آن 5 برابر بیشتر از سایتی است که در 10 ثانیه بارگذاری می‌شود.

اما برای بهینه سازی سرعت صفحات راه‌های زیادی وجود دارد که شبکه تحویل محتوا (CDN) یکی از آن ها است. CDN ها محتوای سنگین و ثابت را در سرورها ذخیره می‌کنند و محتوای کش شده را از نزدیک‌ترین مکان به کاربر بارگیری می‌کنند تا سرعت پاسخ به درخواست کاربر افزایش یابد.

4. هاست و دامنه

ساده ترین راه برای قابل مشاهده شدن سایت،استفاده از یک سایت ساز دارای هاست و دامنه موقت است. اما باید مطمئن شوید که می‌توانید از طریق سایت ساز دامنه‌ای را که مالک آن هستید را به سایت خود متصل کنید یا خیر.

5. طرح

آیا تم‌ها، قالب‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی موجود در سایت ساز متناسب با نیاز کسب و کار شما هستند؟ تم ها و قالب های رایگان دارای ویژگی هایی هستند که نیازهای شما را برآورده کنند؟ اگر سایت ساز مد نظر شما پاسخگوی این سوالات است پس گزینه خوبی برای شروع است.

6. سیستم مدیریت محتوا (CMS)

سایت ساز های مختلف، محتوا را به روش های بسیار متفاوتی مدیریت می کنند تا نیازهای مختلف کسب و کار را برآورده کنند. بنابراین باید در نظر داشته باشید که وب سایت شما برای چه کاری استفاده می شود؟ به عنوان مثال، یک وبلاگ داشته باشید که ویدیو در آن آپلود کنید یا یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. آیا CMS از آن فعالیت پشتیبانی می کند؟

7. سهولت استفاده و پشتیبانی

آیا به راحتی می توانید به روز رسانی کنید و در سایت خود تغییرات ایجاد کنید؟ اگر به دنبال یک سایت ساز رایگان هستید، ممکن است علاقه ای به استخدام یک طراح سایت برای به روز نگه داشتن وب سایت نداشته باشید، بنابراین یک سایت ساز خوب باید به گونه ای باشد که شما و کارمندانتان بتوانید به راحتی در صورت نیاز در سایت تغییر ایجاد کنید.

8. گزینه های سفارشی سازی

برخی از سایت ساز ها قالب‌ هایی را با گزینه‌های کمی برای سفارشی‌سازی ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به شما آزادی کامل برای تنظیم طراحی و عملکرد می‌دهند. همچنین برخی از سایت ساز ها تبلیغات شما را در سایت نمایش نمی دهد که در کسب و کار شما اختلال ایجاد می کند. بنابراین به دنبال سایت ساز هایی باشید که دست شما را باز می گذارند و مانعی در کسب و کار شما ایجاد نمی کنند.

9. سازگاری با موبایل

هر سایت ساز باید به‌طور خودکار طراحی واکنش‌گرای تلفن همراه را شامل شود. طراحی واکنش گرا به معنای قابلیت نمایش سایت به صورت رسپانسیو و صحیح در گوشی و به طور کلی هر دستگاهی با صفحه نمایش های مختلف است. چرا که در صورتی که سایت ساز از این امکان بهره مند نباشد سایت شما ممکن است به درستی در کامپیوتر نمایش داده شود ولی وقتی کاربری با گوشی وارد سایت شما بشود بخش هایی از سایت برای کاربر به صورت بهم ریخته نمایش داده شود، از کادر گوشی بیرون بزند یا اصلا نمایش داده نشود. حال از آنجایی که بیشتر بازدیدکنندگان سایت ها کاربرانی هستند که با گوشی به وب گردی می پردازند شما با این مشکل ترافیک زیادی را از دست خواهید داد.

10. پشتیبانی از ویدئو، صدا و تصاویر

هیچ کس نمی‌خواهد یک سایت که تماما متن است و هیچ تصویری ندارد را بخواند، بنابراین مطمئن شوید که سایت ساز مد نظر شما دارای فضای ذخیره‌سازی و عملکرد کافی برای جاسازی فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و تصاویر در صفحات وب شما باشد.

11. تامین امنیت

سایت ساز شما باید امنیت خوبی داشته باشد و به طور پیوسته از سایت شما در برابر حملات مخرب محافظت کند و به دنبال تشخیص بدافزار هایی باشد که امنیت شما را به خطر می اندازد. بنابراین اگر سایت ساز ما امکان اسکن بدافزار را ارائه می‌دهد، از نظر امنیتی انتخاب خوبی خواهد بود.

اسکن خودکار بدافزار به شما این امکان را می‌دهد تا تهدیدات را قبل از اینکه به یک فاجعه‌تبدیل شوند، برطرف کنید.به علاوه وجود فایروال در سایت ساز می تواند سایت شما را از حملات رایج مانند تزریق SQL و برنامه‌نویسی متقابل سایت (XSS) با فیلتر کردن، نظارت و مسدود کردن ترافیک مخرب محافظت کند.

12. بهینه سازی سرعت

برخی از سایت ساز ها، سایت شما را با کد های غیر ضروری مختل می کنند که این کار بارگذاری آن صفحات سایت را کند می کند که این خود به معنای از دست دادن بازدیدکنندگان است. هیچ کاربری مدت زمان زیادی برای باز شدن سایت شما منتظر نمی ماند و وقتی ببیند سایت شما دیر بار گذاری می شود به سراغ سایت دیگری می رود بنابراین باید به دنبال سایت سازی باشید که زمان بارگذاری صفحات شما را با افزون کد های غیر ضروری زیاد نکند در واقع زمان بار گذاری سایت شما بهتر است بیش از یک تا سه ثانیه نباشد.

وبلاگ نویسی و سئو

مطمئن شوید که سایت ساز شما امکان وبلاگ نویسی دارد تا بتوانید در صورت تمایل محتوای پویا اضافه کنید، حتی اگر اکنون قصد افزودن محتوا به سایت خود را ندارید. همچنین سایت ساز شما باید از امکانات سئو پشتیبانی کند، مانند توانایی تغییر URL، افزودن برچسب‌ها و متن جایگزین، و شامل سرفصل‌ها و توضیحات خاص سئو برای محتوای وبلاگ نیز بشود. همچنین باید به دنبال ویژگی‌های فنی سئو باشید که سایت شما را برای موتورهای جستجو سازگار می‌کند، از جمله گواهی SSL، نشانه‌گذاری طرح‌واره و نقشه‌های سایت XML.

سایت ساز رایگان در مقابل سایت ساز پولی

اگر در ابتدای کار آنلاین کردن کسب و کار خود و توسعه آن به وسیله سایت هستید، یک سایت ساز رایگان برای شروع عالی است. اما عملکردها و گزینه‌های سفارشی‌سازی در این دست از سایت ساز ها معمولاً محدود است، بنابراین ممکن است نیاز داشته باشید که با توجه به نیازهای کسب‌وکارتان، آن را به نسخه پولی تغییر دهید.

از طرفی یک سایت ساز رایگان معمولاً یک دامنه موقت رایگان ارائه می دهد، اما اگر بعدا بخواهید از دامنه خود برای سایتتان استفاده کنید باید آن را به نسخه پولی تغییر دهید. در برخی موارد نیز نسخه رایگان سایت ساز شامل تبلیغات می شود، بنابراین وب سایت شما تبلیغات سایر مشاغل را در کنار محتوای شما نمایش می دهد، در حالی که شما از آن تبلیغات درآمد کسب نمی کنید، اما مشتریان شما تبلیغات را خواهند دید حتی ممکن است این تبلیغات زیاد و مداوم برای مشتریان شما آزار دهنده باشد. بنابراین شما برای خلاص شدن از شر این تبلیغات باید سایت ساز خود را به نسخه پولی ارتقا دهید.

بهترین سایت ساز های سال 2024

بهترین سایت ساز های سال 2023

اما اکنون بعد از این که با پارامتر هایی که باید هنگام انتخاب یک سایت ساز خوب در نظر بگیرید آشنا شدید وقت ان است که به معرفی تعدادی از این سایت ساز ها بپردازیم. با وجود طیف گسترده ای که از ابزارها و پلتفرم های سایت سازی در دسترس است، انتخاب بهترین سایت ساز برای طراحی و ساخت سایت کار ساده ای نیست، آن هم زمانی که برخی سایت ساز ها برای ساخت و طراحی نوع خاصی از سایت ها ایجاد شده اند، مانند سایت های فروشگاهی که به این دسته از سایت ساز ها، فروشگاه ساز می گویند.

بنابراین بهترین راه برای یافتن مناسب ترین نرم افزار سایت ساز، خواندن نظرات، مقایسه قیمت‌ها، خدمات، ویژگی ها، مزایا و معایب هر یک از آن هاست. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین پلتفرم های سایت ساز می پردازیم:

  1. GoDaddy
  2. Wix
  3. Mailchimp (بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک)
  4. Weebly(بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین)
  5. WordPress (بهترین انتخاب برای توسعه دهندگان و وبلاگ نویسان)
  6. Webflow (بهترین انتخاب برای استارتاپ هایی با حداقل انتشار محتوا)
  7. Ucraft
  8. SITE123 (بهترین گزینه برای راه اندازی سریع و آسان)
  9. Jimdo (بهترین انتخاب برای کسب و کار های آنلاین)
  10. Strikingly (بهترین گزینه برای فروشگاه آنلاین)

1. GoDaddy

GoDaddy

GoDaddy به شما امکان خریداری دامنه هایی را که ممکن است در آینده برای کسب و کار خود نیاز داشته باشید را به شما می دهد. برای طراحی سایت خود به راحتی می توانید سایت خود را بدون کدنویسی در یک ساعت طراحی کنید. می توانید یک فروشگاه آنلاین با امکان پرداخت پی پال راه اندازی کنید و برای دسترسی به گزینه های پرداخت بیشتر نسخه فروشگاه ساز خود را ارتقا دهید. این سایت ساز دارای یک دامنه yoursite.godaddysites.com است و اگر نسخه رایگان را به نسخه پولی ارتقا دهید، می توانید یک دامنه سفارشی رایگان نیز برای یک سال داشته باشید.

مزایا و معایب

  • ابزارهای بازاریابی ایمیلی و سئو در این پلتفرم گنجانده شده است.
  • ربات چت وب سایت در این پلتفرم گنجانده شده است.
  • تبلیغات در سایت شما نمایش داده نمی شود.
  • نسخه رایگان از یک دامنه موقت استفاده می کند.

2. Wix

Wix

Wix یک سایت ساز رایگان به همراه چند نسخه پولی است که می‌توانید با رشد کسب‌وکارتان، آن را به نسخه های پولی ارتقا دهید. در این پلتفرم شما به قالب‌هایی با قابلیت شخصی سازی، تصاویر رایگان، میزبانی وب و طراحی واکنش‌گرای موبایل، ایمیل مارکتینگ، ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و ابزارهای مدیریت مشتری دسترسی دارید.

با استفاده از نسخه رایگان، از دامنه ای که در مقایسه با رقبا کمی نامرتب است بهره مند خواهید شد. شما تا 500 مگابایت فضای ذخیره سازی و 500 مگابایت پهنای باند خواهید داشت. مانند بسیاری از سایت ساز های رایگان، Wix تبلیغات را در سایت شما نمایش می دهد و آیکون Wix را در کنار URL به جای لوگوی شما نشان می دهد.

Wix برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

از Wix برای ساخت سایت شرکت های حسابداری، برنامه ریزی مالی، تجارت های کوچک حقوقی یا خدمات دیگر می توان استفاده کرد.

مزایا و معایب

  • ویرایشگر فوق العاده برای شخصی سازی قالب ها
  • بیش از 800 قالب از پیش ساخته شده
  • ایمیل مارکتینگ داخلی، سئو و ابزارهای مدیریت مشتری
  • نمایش تبلیغات در سایت شما
  • طرح های پرمیوم گران تر از رقبای دیگر
  • نسخه رایگان برای فروش آنلاین باید به یک نسخه پولی ارتقا پیدا کند.

3. Mailchimp

فروشگاه ساز Mailchimp

Mailchimp که بیشتر ابزاری برای ایمیل مارکتینگ شناخته شده است، امروز رشد کرده است تا تمام نیازهای بازاریابی شما را پوشش دهد. این پلتفرم رایگان شامل یک ویرایشگر با قابلیت شخصی سازی با همان تجربه کاربری (UX) به عنوان سرویس مدیریت ایمیل است. در این پلتفرم شما به تم های رایگان و پالت های رنگی طراحی شده دسترسی دارید و می توانید قالب خود را متناسب با برند خود طراحی کنید.

Mailchimp دامنه ی رایگانی ارائه نمی دهد، بنابراین نمی توانید 100٪ رایگان طراحی سایت خود را شروع کنید و باید دامنه ای را برای شروع خریداری کنید. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، می توانید برای دسترسی به ویژگی های بیشتر، این پلتفرم را به نسخه پولی ارتقا دهید.

Mailchimp برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

سایت ساز Mailchimp با ویژگی‌هایی که دارد، برای کسب‌وکارهای کوچک مانند: فروشگاه محصولات فیزیکی مناسب است.

مزایا و معایب

  • ابزارهای ایمیل مارکتینگ و سئو در این پلتفرم گنجانده شده است.
  • عدم نمایش تبلیغات در سایت شما
  • امکان برنامه ریزی قرار ها و جلسات
  • عدم ارائه دامنه رایگان
  • ارتقا به نسخه پولی ممکن است کمی گران باشد.
  • طراحی وب سایت نسبتاً ابتدایی ارائه می دهد.

4. Weebly

فروشگاه ساز Weebly

پلتفرم Weebly مدت هاست که یک انتخاب محبوب برای کسب و کار های اینترنتی بوده است. سایت ساز رایگان Weebly شامل ابزارهای قوی برای فروش محصولات فیزیکی، از جمله: فروشگاه آنلاین، اقلام نامحدود، نشان ها، مدیریت موجودی، کوپن ها و کارت های هدیه است. در این پلتفرم همچنین می‌توانید برای بازاریابی ایمیل و رسانه‌های اجتماعی نسخه رایگان را به نسخه Weebly Promote ارتقا دهید.

Weebly برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

Weebly گزینه خوبی برای هر کسی است که قصد فروش محصولات خود را به صورت آنلاین دارد. نسخه رایگان این پلتفرم به مشتریان شما امکان می‌دهد اقلام را به صورت آنلاین سفارش دهند و سپس از فروشگاه فیزیکی شما محصول را تحویل بگیرند، همچنین از این پلتفرم می‌توانید برای فروش کالاهای دیجیتال، محاسبه هزینه‌های حمل و نقل و چاپ برچسب‌های حمل و نقل کالاها در نسخه های پولی استفاده کنید.

مزایا و معایب

  • ابزارهای قوی برای کسب و کار های اینترنتی
  • قابلیت ایجاد کوپن و کارت هدیه برای مشتریان
  • نمایش تبلیغات در سایت شما
  • نمی‌توانید کالاهای دیجیتالی بفروشید یا برچسب‌های حمل و نقل را در نسخه رایگان ایجاد کنید.

5. WordPress

فروشگاه ساز وردپرس

وردپرس همیشه محبوب ترین و پر استفاده ترین سایت ساز بوده است. این پلتفرم برای سال‌ها در توسعه سایت رایگان بوده است، زیرا سرویس WordPress.com آن یکی از اولین سایت ساز های وب‌سایت آنلاین حرفه‌ای بود که دامنه، میزبانی و طراحی مورد نیاز شما را برای راه‌اندازی، کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می دهد. وردپرس تبلیغات را در سایت رایگان شما نمایش می دهد و شما نمی توانید بدون ارتقاء به یک نسخه پولی به ابزارهای کسب و کار آنلاین دسترسی داشته باشید. اما هزینه ارتقا به نسخه پولی در این پلتفرم نسبت به اکثر رقبا کمتر است.

اگر می‌خواهید سایتی با قابلیت شخصی‌سازی بیشتر با دسترسی به افزونه‌های منبع باز، داشته باشید، می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار WordPress.org یک سایت وردپرس خود مدیریتی بسازید. در نسخه رایگان این پلتفرم می توانید قالب های رایگان وردپرس را برای شخصی سازی و CMS دانلود کنید. این فروشگاه ساز به دانش فنی بیشتری نسبت به دیگر رقبا نیاز دارد، بنابراین ممکن است لازم باشد یک فرد متخصص در این کار را استخدام کنید یا آموزش ببنید.

وردپرس برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

وردپرس تقریبا برای هر کسب و کاری قابل استفاده است اما بیشتر برای وبلاگ ها طراحی شده است و شامل یکی از قوی ترین سیستم های مدیریت محتوا است که به طور گسترده در دسترس است. این قابلیت می‌تواند غیر ضروری باشد مگر اینکه محتوا در کسب و کار شما عنصری مهم باشد، بنابراین وردپرس برای کسب‌وکارهای مبتنی بر محتوا، مانند وبلاگ‌ها، مجلات، سایت‌های خبری و سایر نشریات آنلاین، بهترین گزینه است.

مزایا و معایب

  • CMS پیشرفته
  • تم های محدود موجود همراه نسخه رایگان
  • قابل تنظیم بودن برای توسعه دهندگان
  • نمایش تبلیغات در سایت شما
  • نیاز به آموزش و کمی تخصص دارد.

6. Webflow

Webflow یک ویرایشگر سایت بدون کد نویسی است که سفارشی سازی طراحی بیشتری را نسبت به دیگر پلتفرم ها ارائه می دهد. این سایت ساز ویرایشگری بصری است و تقریباً برای هر کسی، استفاده از آن آسان است. این پلتفرم از انیمیشن های وب سایت و parallax مبتنی بر اسکرول برای یک رابط مدرن و طراحی پویا پشتیبانی می کند. Webflow شامل یک CMS داخلی برای مدیریت وبلاگ یا سایر محتوای سایت، از جمله ویژگی‌های SEO است، اما گزینه‌های آن برای سایت‌های مبتنی بر محتوا به اندازه پلتفرمی مانند وردپرس قوی نیست.

Webflow برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

این پلتفرم در میان استارتاپ های نوظهور بسیار محبوب است. این پلتفرم گزینه‌های طراحی مدرنی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا با رقبا همگام شوید، بدون اینکه از تمام منابع خود استفاده کنید.

مزایا و معایب

  • امکان طراحی سایت بدون کد نویسی
  • از انیمیشن ها و طراحی parallax پشتیبانی می کند.

7. Ucraft

Ucraft

Ucraft یک سایت ساز رایگان با ویرایشگری است که قابلیت شخصی سازی، میزبانی، CMS و توابع تجارت الکترونیک را دارد. شما می توانید یک وب سایت را به صورت رایگان با این پلتفرم بسازید و منتشر کنید و آن را به دامنه خود متصل کنید. این پلتفرم همچنین شامل یک لوگو ساز و یک پلت فرم وبلاگ نویسی با برنامه های پولی است، بنابراین شما هر آنچه را که برای کسب و کار جدید نیاز دارید، خواهید داشت.

Ucraft برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

Ucraft یک جایگزین رایگان برای Squarespace است و می تواند گزینه بهتری برای صاحبان کسب و کار های کوچک باشد که برای کسب و کار آنلاین با هزینه کم نیاز به یک وب سایت دارند.

مزایا و معایب

  • دامنه رایگان
  • طرح های قالب مدرن
  • امکانات محدود در مقایسه با Wix یا Weebly

8. SITE123

فروشگاه ساز SITE123

SITE123 یک سایت ساز ساده است که ویژگی هایی متناسب با کسب و کار های کوچک و وبلاگ نویسان ارائه می دهد. می‌توانید با یک زیر دامنه تحت عنوان site123.com یک سایت را به صورت رایگان بسازید یا برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر و یک دامنه سفارشی رایگان به مدت یک سال، نسخه رایگان را به نسخه های پولی ارتقا دهید. SITE123 قالب های وب سایت چشم نوازی ارائه می دهد، بنابراین لازم نیست صفر تا صد همه چیز را طراحی کنید.

SITE123 برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

این پلتفرم گزینه ساده و مقرون به صرفه برای کسب و کار های کوچک یا پروژه ای است.

مزایا و معایب

  • ثبت دامنه سال اول رایگان با برنامه های پولی.
  • ویرایشگر با قابلیت شخصی سازی آسان
  • قالب های رایگان وب سایت
  • انتخاب قالب بسیار محدود
  • نسخه های پولی مقرون به صرفه نیست

9. Jimdo

Jimdo

Jimdo یک سایت ساز رایگان است که برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است. با این پلتفرم می توانید طرح های زیبای صفحه بهینه شده برای موبایل ایجاد کنید. همچنین این پلتفرم امکان سفارشی سازی با ویرایشگری انعطاف پذیر و بدون پیچیدگی را ارائه می دهد. اما این پلتفرم با وجود ارائه دامنه رایگان jimdosite.com، در سایت شما تبلیغات را نمایش می دهد.

این سایت سازامکان استفاده از لوگو ساز Jimdo را نیز به صورت رایگان ارائه می دهد، بنابراین می توانید یک لوگو طراحی کنید و فرمت های فایل مورد نیاز برای تبلیغ کسب و کار خود را به صورت آنلاین و چاپی دریافت کنید.

Jimdo برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

Jimdo یک پلت فرم ساده و مقرون به صرفه برای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین کوچک است.

مزایا و معایب

  • طراحی زیبا و بهینه شده برای موبایل
  • صفحات بسیار انعطاف پذیر بدون پیچیدگی زیاد
  • لوگو ساز رایگان
  • نمایش تبلیغات در نسخه رایگان
  • قالب ها معمولاً قدیمی به نظر می رسند

10. Strikingly

Strikingly یک سایت ساز ساده با طراحی های ساده و سازگار با موبایل برای صفحات فرود، کسب و کار های آنلاین و وبلاگ ها است. شما می توانید با این پلتفرم یک فروشگاه آنلاین با ویژگی فروشگاهی ساده بسازید و حداکثر یک محصول را با یک حساب کاربری رایگان بفروشید.

این پلتفرم به طور قابل توجهی هر آنچه را که برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین شدن نیاز دارید را ارائه می دهد، اما گزینه های طراحی آن چندان چشمگیر نیستند. شما می توانید یک صفحه ساده بسازید، اما پلتفرم فاقد ویژگی های طراحی مدرن مانند انیمیشن و طرح بندی های پیچیده تر است.

Strikingly برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

Strikingly برای یک کسب و کار کوچک که نیاز فروش آنلاین دارد و منابع طراحی خاصی ندارد، مناسب است.

مزایا و معایب

  • افزودن فروشگاه به یک سایت رایگان (محدود به یک محصول)
  • بسیار مبتدی پسند
  • سایت رایگان محدود به پنج صفحه
  • سبک های صفحه قدیمی

منبع: forbes.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا